معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

چکاب ماهانه

1392/9/11 13:29
نویسنده : مامانی
1,083 بازدید
اشتراک گذاری

خوشمل مامان دیروز عصر خواب خواب بودیم . خوابموبایل من زنگ خورد بیدار شدم از مطب دکتر صالح زاده بود منشی دکتر آقای صحرایی گفت معین و نمیارین مطب ؟؟؟؟؟؟ من فکر می کردم دوشنبه 11 وقت داریم نگو که برای 10 وقت داشتیم کلی شرمنده شدم آخو زود زود آماده ولی خواب آلوی من پسته مامان خوابیده بود بابا رضا دفترچه و پرونده شما رو برد گذاشت برای نوبت تا شما از خواب بیدار شی و ما بریم جگر خان بیدار شدن و رفتیم . آقای دکتر عصبانی کلی مارو تشویق کرد به خاطر عشق مامان که خدا رو شکر نرمال نرمال ما هم از مامان زهرا تشکر می کنیم که بیشتر زحمتهای شما رو می کشه . از سوپ درست کردن هر روزه شما تا کارهای دیگه... باباجونم که عاشق شماست .

( آناجون گفته معین هرچی دوست داشته باشه خودش به من میگه پس امروز می نویسم مامان زهرا )

دیروز انقدر با عجله رفتیم که نشد از چشم آبی مامان عکس بگیریم. خجالت

1 عکس از خوشگل مامان تا پستش خالی نباشهچشمک 

معیییین

عاشق این لباستم مامان زهرا دستش درد نکنه  

خدایا هزاراااااااااااااان بار شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)