معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

بازم زبون در میاری

1392/9/20 11:34
نویسنده : مامانی
563 بازدید
اشتراک گذاری

مموچ موموچ مامان بازم مثل چند وقت پیشها زبون در میاری الهی قربونت برم که هر وقت میخوای دندون دربیاری زبونت و تند و تند در میاری بیرون زبانفدای این پسر تمیزم بشم اکثر نی نی ها آب دهن میریزن ولی گل پسر من از این کارها نمی کنه . دوشنبه شب هوا خیلی سرد شد داشت برف میبارید به خاطر اینکه شما رو صبح زود تو سرما نبرم خونه مامان زهرا شب رفتیم اونجا خوابیدیم . قبل از اینکه بخوابی 1 گل کاری هم کردی من داشتم با شما بازی می کردم سرم رو پاهات بود که 1 دفعه واااااااااااااااای بالا آوردی http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/شما لطف کردی ساعت 12 شب بیدار شدی و تا 2 نخوابیدی . هر کاری کردیم نشد که شما آقا پسر بخوابی.

عاشق این سری از عکسهاتم

 معیییین

این زبونت و من بخورم http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

معیییین

اینجا گفتم بابا سعید داری به سمت در نگاه می کنی که ببینی اومده یا نه هر وقت می گم بابا سعید اینجوری منتظر نگاه می کنی http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

معییین

برگشتی به من نگاه می کنی که یعنی نیومد 1 چیزی هم به زبون خودم گفتی

معیییین

 

خدایا هزاااااااااااااااااران بار شکر شکر شکر

پسندها (1)

نظرات (4)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 آذر 92 7:09
اپم عزیز دلم
زهره مامان بارسین
29 آذر 92 23:04
خدا حفظش کنه هزار ماشا... مامان خانوم اسپند و صدقه یادت نره
مامانی
پاسخ
ممنون .چشم حتما
مامان گلشيد
30 آذر 92 9:45
جانم عزيز دلم قربون اون زبونت
مامانی
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربون
ایسان
15 دی 92 23:36
جانووووووو ییمممم من معییییینی
مامانی
پاسخ