معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

کار جدیییییییید

1392/8/15 9:19
نویسنده : مامانی
1,358 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی دیشب بعد 1 هفته رفتیم خونمون از اونجایی که دیگه شما به هیچ وجه ممکن سرجات بند نمیشی از روی هرمانعی میگذری و رد میشی دیگه نمیشه رو زمین بخوابی به سفارش آناجون گذاشتم رو تخت خودت بخوابی خواب تا من برم شیر آماده کنم بیام دیدم از نرده تخت کمک گرفتی سرپا وایستادی چند روزی بود از هرچیزی میگرفتی تا بلند شی دیشب موفق شدی من قربونت برم نبض زندگیم
انقدر خوشحال بودی و میخندیدی لبخندعشق مامان الهی دورت بگردم  من ببخش که اون لحظه دوربین و پیدا نکردم ازت عکس بگیریم .

1 عکست برات می زارم تا پستت خالی نباشه فرشته من

معییییین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مثل هیچکس
16 آبان 92 13:20
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*____* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا