معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

اولین تاسوعا و عاشورا با معین

1392/8/25 8:50
نویسنده : مامانی
1,051 بازدید
اشتراک گذاری

امسال اولین سالیه که من و بابارضا با فرشته آسمونی تاسوعا و عاشورا رو باهم گذروندیم . روز تاسوعا لباس سقا پوشیدی رفتیم مغازه باباجون شربت پخش کردی بعد اومدی 1 سر رفتی پیش دایی جون که لباس حضرت علی اکبر پوشیده بود .

 معیییین

 

معیییین

 

معیییین

عشق مامان خوابش می یاد . اینم 1 دوست کوچولو پیش معین

معیییین

 

معیییین

 

معییییین

 

روز عاشورا مثل هر سال خونه باباجون بودیم نهار نذری داشتن ولی امسال من اصلا نتونستم کمک کنم عشقم رو پاهام آروم خوابیده بود منم فقط نگاهش کردم و دعا کردم همیشه صحیح و سالم باشه . فقط 1 عکس از شما گرفتم اونم زیاد جالب نیست

معیییین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان طاها
28 آبان 92 9:01
6 ماهه کربلا نگهدارت باشه.
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون
متین
29 آبان 92 18:37
وای معین جون چه ناز شدی !
مامانی
پاسخ
با جشمای نازتون می بینید