معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

اولین مسواک معین

1392/8/1 12:57
نویسنده : مامانی
425 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم از اونجایی که دندون هات خیلی اذیت میکنن رفتم برای گل پسرم مسواک انگشتی خریدم تا شاید یکم دردش تسکین پیدا کنه الهی مامان دورت بگرده . قلببعد از اینکه یکم با مسواک ماساژ کاری کردم رفتم لباستو عوض کنم که بازم شیوطنیت گل کرده بود . خوشمزهیک عالمه از پاهات بوسیدم تا بلکه راضی بشی شلوارتو بپوشیهورایکشنبه 28/7/92

معیییین

 

معییین

آماده برای بوس کاری

معیییین

بعد از یک عالمه بوس کاری کردی

معیییین

 

مامان خسته شده خودت داری انگشت میخوری

معیییین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مثل هیچکس
1 آبان 92 13:39
بچه ها وقتی لخت میشن خوردنی میشن خوب از دستتون نجات پیدا کرده مامانی .


خاله جون دوست دارم لخت بمونم مامانی نمیزاله
مثل هیچکس
5 آبان 92 20:33
خانمی میشه لطف کنید برام بگید چطور عکسا رو درست میکنید من رفتم توی سایتش ولی هر کار کردم نیومد توی وب البته اونجا درست شد ولی اپلود نشد تو وب

save picture می کنم بعد میارم تو وبلاگ