معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

پایان 7 ماهگی و ورود به 8 ماهگی

1392/7/23 12:57
نویسنده : مامانی
1,596 بازدید
اشتراک گذاری

 

ماهگی ات مبارک کوچکِ آسمانی من.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


 

  

 معیییین

عکس و صبح ساعت 5 گرفتم

پایان 7 ماهگی و ورود به 8 ماهگی

از آسمان هفتم، اومدی زمین و شدی فرشته ی پاک ما.

 7 ماهگی ات یه طعم و بوی دیگه ای داره.
بوی بهشت میده انگار، بوی سیب...
 

 
♥. دوستت دارم زیبای از بهشت آمده ی من.
♥. همین که کــــنار تو نفـــــس می کشم، برام کافیه

معین 

روز 23 مهر ماه رو از صبح ساعت 4 برات تعریف می کنم  (البته از شب ساعت 10:15 برات می نویسم)

عشق مامان دیشب بعد از اینکه شما خوابت برد طبق معمول گذاشتم رو تخت خواب خودم دورت بالش چیدم اومدم به کارام برسم داشتم ظرف می شستم که بابا رضا داد زد معین افتاد نمی دونم چطوری  چرخ زده بودی و از تخت افتاده بودی زمین خیلی ترسیدی و گریه کردی من بدتر از شما ترسیدم . استرس همین باعث شد که از دیشب شما رو بگذارم رو تخت خودت منم کنار شما رو زمین خوابیدم . ولی چه بلاهایی که دیشب به سرم نیاوردی اول گذاشتم رو تخت خودت بخوابی که نخوابیدی بازی کردی حسابی . زباناز بین نرده تخت نگام می کردی می خندیدی بعد آوردم رو پاهام خوابوندم گذاشتمت سرجات ولی چند بار تا بیدار شی پاشدم نگاهت کردم ساعت 4:30 صبح بیدار شدی شیر دادم خوردی دیگه نخوابیدی یکم پیش من بازی کردی بعد گذاشتم سرجات بازم از تختت من و نگاه می کردی می خندیدی لبخندتا بلاخره ساعت 20دقیقه به 6 صبح خوابیدی با چه مصیبتی بیچاره مامان که باید 7 بیدار شه یعنی دیشب اصلا نزاشتی بخوابم .

معیییین

شب ساعت 11

معیییین

ساعت 12 شب

معیییین

فرشته ناز من چقدر قشنگ خوابیدی  . اولین باری که  تنها خوابیدی رو تخت خواب خودت

معیییین

صبح ساعت 5

معیییین

 

معیییین

 

معییین

 

معیییین

  مامان دورت بگرده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مثل هیچکس
24 مهر 92 14:51
به مسلخ کشیدن نفس وبه معراج بردن عشق بر شما وخانواده محترمتان مبارک ،امیدوارم غمهایتان قربان شادیهایتان گردد.




ممنون عید شما هم مبارک


زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 مهر 92 18:03
عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم



سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست . . .



عید قربان بر شما مبارک






عید شما هم مبارک ۰ممنون مادوستون داریم


مثل هیچکس
25 مهر 92 13:08
ورودت به هشت ماهگی مبارک عزیزم پس ماشلا حسابی بزرگ شده .شیطون بلا .


ممنون خاله مهربون
مامان گلشيد
27 مهر 92 8:39
چه شيطون شده اين پسر خوشگل
بذار ماماني بخوابه قند عسل گناه دارها نه ماماني
منم از اين بيخوابيا زياد دارم تازه ساعت 6:30 هم بايد برم سر كار


خیلی سخت بی خوابی کشیدن