معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

پایان 19 ماهگی و ورود به 20 ماهگی

1393/7/24 9:36
نویسنده : مامانی
731 بازدید
اشتراک گذاری

جان دلم

ماهگیت مبارک

 

کودک بی نظیر من؛

 19ماه گذشت از آن روز به یاد ماندنی.
و حالا، کلی بزرگ شده ای و فهیم، بیش از هر زمان دیگری.

آزمون و خطا کردنت، این منظم بودن بی مثال ات، آرامشت، این مهربانی و تکرار کردن هایت را،
همه شان را محو ام، محــــو تماشا.

 آدم از داشتن فرزندی چون تو، مسرور و مغرور نباشد، چه کند؟

این روز ها، عاشق ماشین هایت هستی.
ماشین های کوچک ات، تا آنجا که با آنها می خوابی و اولین چیز بعد از بیدار شدنت هستند که جلب توجه می کنند!

این روزها دلربایی و شیرین بودنت، به اوج رسیده!
گاهی دلم می خواهد زمان را متوقف کنم.
مثل آن زمان که مرا می بوسی یا ناز می کنی.

 معین ،مادر؛

من ممنونت هستم به خاطر تمام این لحظه ها، این شادمانی ها که بی منت به ما می بخشی.
به خاطر بودنت، خنده هایت.
ممنون که خالق تمام این لحظات نابی.

پسندها (3)

نظرات (4)

hanieh
24 مهر 93 9:49
سلام. وب زیبایی دارین. اگه به من هم سر بزنین و نظرتونو بگین خوشحال میشم
الهه مامان مبین
24 مهر 93 10:20
ماهگردت مبارک گلم
مامانی
پاسخ
ممنون
زهرا مامان ایلیا جون
29 مهر 93 16:48
سلام دوست جونی خوبی ... ماشالله گل پسرت داره روز به روز بزرگتر و خوشگل تر میشه ها 20 ماهگیت مبارک شازده کوچولو..
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون
مامان سوین جونی
21 آبان 93 11:41
هزاررررماشاله به این گل پسر چقدر خواستنی گلم 20 ماهگیت مبارک
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم