معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

خوشگلم آبله مرغان گرفته

1393/8/15 12:24
نویسنده : مامانی
497 بازدید
اشتراک گذاری

همه زندگیم شنبه مامانی گفت معین 2 تا جوش مانند زنده رو صورتش گفتم حتما چیز خاصی نیست ولی یکشنبه چند تا دیگه زدی و رفتیم پیش دکتر امامزادگان گفت آبله مرغان گرفتی الهی دورت بگردم که اذیت های هفته پیش به خاطر همین بوده و من فکر میکردم از دندون درآوردن . تاسوعا و عاشورا تقریبا خونه بودیم و برای کمک به مامانی هم نتونستم برم . روز عاشورا ظهر شما با بابا رضا موندی خونه و من رفتم 2 ساعت کمک کردم . همه زندگیم الهی قربونت برم که صورتت خارش داره و میگی مامانی اوفاااا. خداروشکر زیاد شدید نیست و زیاد اذیتت نمی کنه .

 

 

 

 

 

قربون این مداد گرفتنت

 پنجشنبه هم رفتیم برای شما از آب رنگ و دانشمند کوچولو کلی خرید کردیم . مبارکت باشه خوشگلم . از اونجایی که دیوارهای بیچاره از دستت امان ندارن و می نویسی بعد با ذوق تمام می گی ماهی یعنی اینکه ماهی کشیدی ، برات تخته و دفتر و مدادروغنی خریدم ولی مثل اینکه دیوار نوشتن لذت بیشتری داره به تخته و دفتر کاری نداری با  رنگهای مختلف مداد ها دیوار می نویسی .دورت بگردم

پسندها (2)

نظرات (5)

•♥مامان متین♥•
15 آبان 93 18:02
سلام خانومی خوبین؟ ماشالا ب اقا معین اقا شده برا خودش قبول باشه عزاداریت خاله ژون
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم . عزاداری های شماهم قبول باشه
مهزاد مامان عرفان
16 آبان 93 21:31
عزيزم سلام. خاله جوني خدا بد نده. خيلي خوبه كه بچگي گرفتي بعدش قوي ميشي و نميگيري. راستي ماماني دكتر امامزادگان قلب كودكان نيست؟
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون . دکتر امامزادگان متخصص کودکان و فوق تخصص قلب کودک هست . من معین و فقط پیش دکتر امامزادگان و دکتر صالح زاده می برم
الهه مامان مبین
17 آبان 93 17:34
سلام دوست خوبم . الهی بگردم ... ایشاا.. هر چه زودتر خوب بشی گلم . قربون اون عکسای همیشهههههههههههههههههههه خوشگلت
الهه مامان مبین
17 آبان 93 17:35
سلام دوست خوبم . این کامنت رو چند بار نوشتم و نمیدونم اومده یا نه . اگه تکراری بود ببخشید . الهی من دورت بگردم معین خوشگلم . ایشاا.. هر چه زودتر خوب بشی عزیزم . قربون اون عکسای همیشهههههههههههههههههههههههه خوشگلت
مامانی
پاسخ
عزیزم شما همیشه به ما لطف دارین. هر چقدر هم کامنت تکراری بزارین رو چشمهای ما جا داره . خدا نکنه . ممنون
مامان گلشيد
27 آبان 93 11:25
عزيزم دست چيپه؟ الهي قربونت برم خوشگلم
مامانی
پاسخ
خدا نکنه خاله جون