معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

سفر 1 روزه آوا جون

1393/6/29 10:06
نویسنده : مامانی
343 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسل مامانی ،  هفته پیش دوشنبه آوا جون با مامان و آناجونش  1روزه اومد به ما سر زد و رفت شمال تو این 1 روزه اختلافاتی از جانب 2 تا فندق ها پیش اومد که به خیر گذشت . قربونت برم که زبون شیرینت ، شیرین تر شده .

دردت به جونم که اینجا من گفتم عشق مامان کیه کی شما هم داری میگی من من محبت

 

طبق معمول در حال فرار از صحنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یه دختر
29 شهریور 93 16:53
ماشالا هزار ماشالا چقد معین جون خوشگله.. خیلی دوسش دارم کاش شما خواهرم بودی من خالش میشدم خدایی هیچ بچه ای اینقد تو دلم نمیشینه.. از طرف من کلی بوسش کنین
مامانی
پاسخ
حتما خاله جون
صبا
30 شهریور 93 11:53
جیگری دیگه معین جون
مامانی
پاسخ
مرسی آبجی صبا