معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

5 سالگرد ازدواج و تولد 28 سالگی مامانی

1393/4/23 9:46
نویسنده : مامانی
752 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی ، همه زندگیم ، دردونه مامان 22 تیر ماه هم تولد من و هم سالگرد ازدواجمون بود.

قربونت بره مامانت که دیشب کلی برای مامان نانای کردی و با مامان شمع فوت کردی.قلب عشقکم ممنون که هستیییی ممنون که اومدی و همه چیو صدبرابر زیباتر کردی همه جشنها ،همه تولدها همه .... قربونت برم که انقدر باهوشی که تا شمع رو روشن کردم از دور شروع کردی فوت کردنتشویق.آخ که من فدات شم که تا ١ ٢ ٣ گفتیم که من شمع رو فوت کنم تند تند دست زدی .ماچ آخ که من چقدررررررررر دوست دارم.قلب پسر قشنگم با وجود تو تولدم خیلی زیباترهههههههآرام

مامانی زهرا مثل همیشه شرمنده کرده بود و برای من جشن گرفته بود و دایی جونم کیک تولد خریده بود .  البته 1 روز زودتر برگزار کرد. یکشنبه افطار مهمون خان عمو بودیم .

 

پسندها (1)

نظرات (2)

صبا
23 تیر 93 16:42
این عمه من خیلی مهربونه فقط می خواد همه شاد بشن ابجی جون تولدت مبارک معین جون دوسسسسسسسسسسسسست دارم خیلی زیاد وهمچنین ابجی تو رو هم خیلی دوس دارم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم دلم . خوشگلم
مامان امیرعطا
25 تیر 93 9:51
باجی تولدت مبارک انشالله عمر نوح داشته باشی . معین جون ( موخوشگله خاله ) انشالله واسه مامانی تولد 100 سالگی بگیری .دوست دارم
مامانی
پاسخ
مرسی باجی جون انشااله سایه شما هم همیشه بالاسر امیر جون باشه