معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

متفرقه

1393/3/28 9:56
نویسنده : مامانی
456 بازدید
اشتراک گذاری

خوشمل مامان می خوام از شیطونیات بنویسم . چند وقتی هست که کارت شده خاموش و روشن کردن DVD وای به حالمون میشه اگه چیزی نگاه کنیم . اگه عکسی دستت باشه بگم معین بوس کن بوسش می کنی. هنوزم میونه خوبی با حموم نداری ولی آب بازی و دوست داری . عاشق هندونه ای ، گیلاس هم خیلی دوست داری ، هرجایی باشی دالی بازی می کنی ، اگه خودکار دستت باشه پاهات میشن دفترت ، به خاله میگی آله ، عمه و عمو هم میگی به زن دایی میگی نَن دایی (nandayi)، با سرت بیا میگی ، وقتی میگم معین نانیلی نانیلی نانای نای چیچیلی بالام نانای نای با ذوق تمام میرقصی ( قربونت برم من)، انقدر میچرخی دورت خودت که سرگیجه میگیری و سرت و میزی رو زمین حالت سرجاش بیاد ، گل و بو میکنی ، یک دو میکنی از رو مبل میپری پایین ، زیر میز و مبل جای بازی گل سر شده ، هرجا سیم برق ببینی پدرش و در میاری تا حدی که تو مجلس ختم رفتی سیم بلندگوی قرآن خون  و درآوردی ، به هر نوع دمپایی در هر سایزی علاقه داری و می پوشی ، قوی میشی و میترسونی ، چشمک میزنی و خیلی شیرین کاری های دیگه که یادم نمیاد . الهی من دورت بگردم همه زندگیم شدی .

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان ریحانه
28 خرداد 93 10:12
چه پسر ناااااااااااااازی دارید ماشالله
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
صبا
31 خرداد 93 11:18
معین جان ببخش چند روز بود نمیتونستم بیام شرمنده عسلم
مامانی
پاسخ
خواهش می کنم آبجی جونی . دوست دارم
زهرا مامان ایلیا جون
1 تیر 93 16:23
عزززیزم خصوصی
مامان دومین فرشته
5 تیر 93 12:46
عزیز دلم م م م پس ماشالا حسابی دلبری میکنه این گلپسر ،خدا حفظش کنه
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
ماماني
10 تیر 93 12:43
ميشه من بيام بخورمش
مامانی
پاسخ
مامان آرين
10 تیر 93 13:13
ماشالا روز به روز شيرين تر و خوردني تر مي شي قند عسل همه ي بچه ها همينجورين كارشون خاموش و روشن كردن تي وي و دي وي دي و..... اين چيزاست دوست خوبم
مامانی
پاسخ
پدر دی وی دی و درآوردم دیگه کار از خاموش روشن کردن گذشته از جاش در می یاره می زاره زمین میره رو دی وی دی وای می ایسته