معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

پایان 16 ماهگی و ورود به 17 ماهگی

1393/4/23 10:05
نویسنده : مامانی
334 بازدید
اشتراک گذاری

 ماهگیت مبارک جان جانان من ...

 

 

آنقدر بی نهایتی این روزها، آنقدر روان، که می خواهم بمیرم برایت...

راه که می روی، عشق می ریزد از وجودت!
از لبانت، چشمانت، بازوااااانت...

به آغوشم می کشی، در نهایت مهــــــــر...

می بوسی ام!
و جهان برایم در لبان گرم ت خلاصه می شود...

عااااااشقانه سر می دهی برایم...
تیر خلاص را آن وقت می زنی، که می گویی: "مامانیییییییی".

و همان جا، قلبم دلش ایستادن می خواهد... ایستادن تمام دنیا را!
که همه چیز بماند و نرود، که تو باز هم بگویی...

که من بتوانم بفهمم... باور کن!

 

معین ، تمام من؛

نفس بکش؛
مرا دمی رها مکن...

نفس بکش؛
تمام جان و روح من.

نگاه کن مرا، نگـــــــــــاه!
که چشم در نگاه تو، دوباره زنده می شوم.

که صبح و روز من تویی...

پسندها (1)

نظرات (2)

الهه مامان مبین
23 تیر 93 12:39
ماهگردت مبارک خوشگل من با یه عالمه آرزوهای قشنگ
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
مهزاد مامان عرفان
23 تیر 93 13:58
ماشالله معین مو قشنگه. بابا این موهات منو کشته. تو با این موهات به کی رفتی پسر دخترکش ما.!
مامانی
پاسخ
خاله جون با چشمهای خوشگلت می بینی