معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

عشقم سرماخورده

1392/12/8 10:44
نویسنده : مامانی
510 بازدید
اشتراک گذاری

نازگل مامان از سه شنبه تک تک سرفه می کردی ناراحتسه شنبه شب آناجون و دایی جهان شما بردن تولگیر الهی من بمیرم که از رو شومینه سنگ کوچیک برداشته بودی و وای... تعجبدیروز بردمت پیش دکتر امامزادگان گفت گوشت سمت چپ عفونت کرده قوربونت برم که بعد از ختنه از دکتر ترسیده سابقه نداشت ببرمت برای معاینه گریه کنی ولی دیروز کلی گریه کردی .گریه چندتا شربت داد و گفت گل پسرم انشاله که زودی خوب میشه

سه شنبه مادر بزرگ ، خاله پروین با سمیه و فرح ، زندایی رقیه با رهام جون ، زندایی شهلا و لیلا و زندایی ملاحت اومدن دیدن شما و برات کادو آوردن . چهارشنبه یعنی دیشب رادین جون با مامان و باباش اومده بودن . دست همه درد نکنه که مارو شرمنده میکنن. این روزها خیلی سرم شلوغه از پسر کوچولوم هم شرمنده ام که نمی تونم عکس بگیرم .

 

Se a imagem nao carregar, clique em voltar em seu navegador e tente novamente!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

علي
8 اسفند 92 19:39
سلام وبت قشنگ بود روزنامه ديواريمو ببين مرسي ---
سمیه
12 اسفند 92 17:43
چه عکس زیبایی
زهرا
19 اسفند 92 10:57
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، چون هزینه تبلیغات اینترنتی بالا است، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir شارژ خواستین سایت من یادتون نره ممنون