معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

جشن یک سالگی زنبور کوچولو

1392/12/25 10:08
نویسنده : مامانی
1,066 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان از صبح روز پنج شنبه 22/12/92 می نویسم جشن گل پسر رو 1 روز زودتر برگزار کردیم . (شنبه وفات حضرت زهرا بود شب می شد شب وفات ) پنج شنبه صبح دیر بیدار شدی یعنی ساعت 10 آب خونه قطع شده بود شما رو بردم خونه آناجون البته برف هم باریده بود من رفتم وسایل و دام به مادر زحمت غذا رو مادر کشید و پخت بعد رفتم عکاس تا عکس شما رو ببینم و تائید کنم تا بره برای چاپ . بعد از خرید بعضی کم و کسری رفتم با بابا رضا خونمون و تزئین کردم بعد از اینکه تزئین خونه تموم شد زندایی اومد کمکمون برای مرتب کردن خونه . تا اینکه مهمونها رسیدن. اولین مهمان آناجون با معین کوچولو و زندایی بود بعد مادر اومد با عمه خدیجه و رادین  بعد خانواده عمو فیروز و خانواده دایی موسی بعد خان عمو و آخرین مهمون هم باباجون و دایی جون بود .

 تم تولدت گل پسرم زنبور بود . تا اون جایی که تونستم سعی کردم کارهای تزئین و خودم انجام بدم.

شام : پیش غذا ناگت مرغ ، غذا زشک پلو با مرغ و عدس پلو با گوشت ، دسر ژله ، ماست موسیر و نوشابه و ترشی هم تو سفره داشتیم .

حالا عکسها گل پسر

عکس آتلیه معین خان از عکسهای کوچیک که پایین تابلو گذاشتم به مهمونهای عزیز تقدیم کردیم .

معییین

 

ساعتی که لحظه تولد گل پسر و نشون میده

معییین

 

معییین

نمای کلی تزئینات

معییین

 

معیییین

از شام نشد کامل عکس بگیرم

معییین

 

معییین

 

معییین

 

حالا نوبت کیک زنبوووووووووووووور کوچولو

معییین

 

معیییین

 

معیییین

 

معیییین

 

معییین

معین خان بغل عمو فیروز در حال نانای نای

معیییین

 

همه مهمونها زحمت کشیدن و باز شرمندمون کردم و کادو آوردن .

مادر جون پلاک طلا ، باباجون و آناجون ماشین شارژی ، بقیه مهمونهای عزیز وجه نقد و از طرف من و بابایی 1 پلاک طلا ، خاله سحر قطار ، رادین جون قطار

ماشین شارژی

معیین

پلاک تولد مبارک از طرف آناجون و پلاک و ان یکاد از طرف من

معییین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مثل هیچکس
24 اسفند 92 19:43
به به چه تولد خوبی جای ما خالی .دست همگی بابت کادوها درد نکنه ،مبارک معین جون باشه .
مامانی
پاسخ
بله خاله جون جای شما خالی . ممنون
مامان گلشيد
25 اسفند 92 7:46
عزيزم مباركت باشه اميدوارم هزار ساله بشي زنبور كوچولو
مامانی
پاسخ
ممنون خاله مهربون
مامان گلشيد
25 اسفند 92 7:47
يه كيك خيلي خوش طعم با چند تا شمع روشن يكي به نيت تو يكي از طرف من الهي كه هزار سال همين جشن و بگيريم به خاطر وجودت به افتخار بودن تولدت مبارك
مامانی
پاسخ
ممنون
الهه مامان مبین
28 اسفند 92 1:06
قربونت برم خوشگل خاله . تولدت مبااااااااااااارک نازنین پسمل ما
مامانی
پاسخ
خدا نکنه خاله جون . ممنون
الهه مامان مبین
28 اسفند 92 1:06
چند روز ديگه بهار مياد و همه‌چيز رو تازه مي‌کنه،.. سال رو ، ماه رو روزها رو ، هوا رو ، طبيعت رو ، ولي فقط يک چيز کهنه ميشه که به همه اون تاز‌گي مي‌ارزه ، اونم دوستيمونه ...... اميدوارم عيد با شکوفه هايش، بهار با گلهايش و سال نو با اميدهايش بر تو دوست عزیزم مبارک باشد .
مامانی
پاسخ
ممنون دوست عزیز
اعظم مامانه زهرا
26 فروردین 93 13:55
عزیزم تولدت مبارک مامانی یه فضولی کنماجرای این تم زیاد براتون هزینه داشت؟؟