معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

تولدت مبارک

1392/12/24 12:37
نویسنده : مامانی
545 بازدید
اشتراک گذاری

همه زندگی مامان ، عشقم ، امیدم فقط میگم تولدت مبارک.

روزها می گذرند، با چشم بر هم زدنی...

 معییین

گل گندمم؛
خوشه ی طلایی من!

معیییین

به یاد ١٢ ماه پیش می نویسم...
به یاد ٣٦٥روزی که گذشت!
به یاد تمام این هشت هزار و هفتصد و شصت ساعت با هم بودن!
به یاد تک تک دقایق و ثانیه و لحظه هایش...

معیییین

که عزیزترینِ لحظه هایم بودند!
بی شک، ناب ترینشان...

معییین

لحظه های مادر بودن!

معیییین

لحظه ی دنیا آمدنت، اولین شیر خوردنت...
دست بالا آوردنت، چیز در دست نگه داشتنت!
اولین خنده های ارادی ات...
نشستنت، دندان در آوردنت، راه رفتنت...

معیین

لحظه های نفس کشیدنت کنارم، درست دهان به دهان من؛
آنجا که نفسم را با تو هماهنگ می کردم که بازدم تو، دم من باشد...

معیییین

لحظه های پر شور مامان گفتن!

معیییین

لحظه هایی که چشمانت مرا می جست!

معیییین

لحظه های پر مهر خوابیدنمان؛
بوسه های لطیفت، نوازش دستان کوچک و پر عطوفتت!

معیییین


با تو؛ لحظاتی را گذراندم که جز زیبایی در آن ندیدم!
هرچه هست عشق هست و شور کودکی و دنیای پاک تو...
با تو بهترین ها را تجربه کردم...

معیییین

روزهایی که می گذرد ، بر نمی گردد!
تنها یادشان است که آرامش می بخشد، لبخند جاری می کند...
همیشه ب یادشانم؛
به یاد همین 12ماهی که گذشت...

معییین

 

12ماهگی ات مبارک، آقای کوچک!
باشد صد و بیست سالگیت و روزهای درخشان پیش رویت، که تو یک آرزوی مــــــــدامی!

 دوستت دارم، مادر...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مثل هیچکس
23 اسفند 92 11:41
تولدت مبارک معین جون ایشالا 120 سال عمر با عزت داشته باشی منتظر عکسها هستیم .
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون این عکسها تقدیم شما
مامان یگانه
23 اسفند 92 13:09
تولدت مبارک ایشالله 120 ساله بشی به ما هم سر بزن
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون
امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
23 اسفند 92 20:59
تولدت مبارک گلم
anahita
24 اسفند 92 18:48
سلام جند ماهی میشه که خواننده ی خاموشم من عاشق این پسرتون شدم خیلی ماهه البته به نظر می یاد به مامانش رفته عزیزم تولدش هزار بار مبارک امیدوارم صد سال زیر سایه پدر و مادر و امام زمان به خوشی و سلامت زندگی کنه از قول من ببوسین این زنبولی عسلی کوچولو را در ضمن حتما برا گل پسرتون اسپند دود کنید عزیزم خیلی گل این پسر
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون