معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

پایان 8 ماهگی و ورود به 9 ماهگی

1392/8/25 8:49
نویسنده : مامانی
1,508 بازدید
اشتراک گذاری

معیییین

129.gif

ماهگیت مبارک یکی یک دونه من

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

14.gif

 

دوری یعنی فراق

فراق یعنی دلتنگی

دلتنگی یعنی تو

تو یعنی همه دنیای من

 معیییین

پایان 8 ماهگیت روز عاشورا بود .

خدایا به احترام این روز عزیز کوچولوی من و در پناه خودت حفظ کن .

معیییین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مثل هیچکس
25 آبان 92 14:27
قالب نو مبارک خیلی خوب شده
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم چند روزه نیستین نگران شدم ؟
مثل هیچکس
27 آبان 92 11:27
عزیزم نی نی گپ من وصل نمیشه دوستان هم یادی از ما نمیکننالبته میدونم شما سرتون شلوغه منظظورم بقیه دوستانه
مامانی
پاسخ
نه قربونت برم دیروز من سر زدم نوشته بودین با 1 خبر تازه میام
مامان طاها
28 آبان 92 9:00
9 ماهگیت مبارک عشق خاله.
مامانی
پاسخ
ممنون