معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

شب یلدا 93

1393/10/3 10:44
نویسنده : مامانی
1,054 بازدید
اشتراک گذاری

هندونه شیرین من ، همه زندگی من

یلدات مبارک .

"دیدن هربامداد اتفاق ساده ای نیست" خوشایندست و تکرار ناپذیر، گنجشكها بیخود شلوغش نمیکنند... معجزه را میبینند... دوستان چهارفصلم , آخرين شب پاييز بر وفق دلتان باد... يلدایتان شاد باد...

بابانوئل من این لباس بسیار عالی کار دست مامان جون هنرمنده . دست گلش درد نکنه

هر سال که می گذره همه مناسبتها با شما برام شیرین تر میشه . امسال هم مثل هر سال شام خونه مامانی بودیم و بعد از شام رفتیم خونه مادر جون .  تو هر دو تا خونه کلی بهمت خوش گذشت . با بچه ها و عموها و دایی کلی بازی کردی و خوش گذروندی دیگه آخر شب از خستگی چشمهات داشت بسته می شد . الهی قربونت برم که دوست داری کارهای بزرگترها رو تکرار کنی ، می خواستی مثل محمد بازی کنی و نمی تونستی . با خان عمو کلی بازی کردی و خندیدی . عمر من انشااله که همیشه شاد باشی و بخندی .

یلدا شب پیوند دل و خاطره است
دیدار من و برف لب پنجره است
یلدا شب هندوانه و فال و غزل
کار من بی تو ولی یکسره است.

این لباسهام کادوی من برای شب یلدای همه زندگیم بود .

وقتی عشقم با صدای نی نی بالایی عصبانی میشه و قیافه می گیره

بعدش مهربونم می خنده

 

پسندها (5)

نظرات (12)

مامان حدیث
3 دی 93 11:35
یلدات مبااااارک معین جونیییییییییی مامانی مهربون چیکارا کرده برات!!!!!!
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون
حدیث
3 دی 93 11:35
سلام خاله جونم محدیثم تو جشنواره ی نی نی وبلاگ شرکت کردم میشه بهم رای بدین؟ اگه تونستین به دوستاتونم میگین لطفا!؟ کافیه65 رو به100089891010 بفرستین یه دنیا ممنونتم به مام سر بزنین دوست شیم
مامانی
پاسخ
چشم عزیزم حتما
آنيا
5 دی 93 16:02
دست مامان جوني درد نكنه ،خيلي لباسش خوشگل شده ؛خوش به حال معين كوچولو كه مامان بزرگ مهربوني نصيبش شده
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم . شما لطف دارین
الهه مامان مبین
6 دی 93 16:58
سلام عزیز دلم . یلداتون مبارک باشه . وای چه لباس خوشگلی . دست مامانی درد نکنه . خیلی بهت میاد خوشگل من . همیشه سلامت باشی و در پناه خداوند بزرگ
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم. با چشمهای خوشگلت می بینی
مامان بردیا اریایی
7 دی 93 3:17
ای جونم ناز پسر خاله یلدات مبارک البته با کمی تاخیر ایشالله همیشه شاد باشی
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون
مامانی امیرعطا
7 دی 93 8:37
دست مامان جون درد نکند انشالله معین جون هم به وقتش از شرمندگی در بیاد ( معین خوشگله با این لباس شبیه دختر شده حتما باید به فکر آبجی باشی براش خواهر ) حتما واسه نازمون اسپند دود کن
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون . والا از مامانم خجالت می کشم این همه زحمت میدم بهش وگرنه خودم عاشق دخترم
مامان فدیا
8 دی 93 14:07
به به چه پاپانوئل قشنگی امیدوارم کنار مامانی و بابایی کلی از این شبای قشنگ و تجربه کنی
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
مينا مامان اميرعلي
10 دی 93 14:13
چه لباساي خوشگلي...دست مامان جون درد نكنه شب يلدات مبارك آقا پسر
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان بردیا اریایی
12 دی 93 3:20
به به چه لباس خوشگلی دستشون درد نکنه و تو چقدر خوشگل شدی با این لباس هزار ماشاله
مامانی
پاسخ
ممنون
سما
12 دی 93 17:44
یلدات مبارک عشقولی
مامانی
پاسخ
ممنون
♥ایدا♥
15 دی 93 10:28
واییی چه قدر خوشگه کوچلوی ناز خیلی دوست دارم عسلم به ما هم سر بزنید اگه با تبادیل لینک موافقید خبر بدید؟
مامان هلنا
22 دی 93 13:14
هرگاه از دست کارهای کودک عصبانی و خسته شدی این متن را با خودت مرور کن: این شادمانی که اکنون در دست توست مدت زیادی نخواهد ماند... این دستان نرم کوچکی که در دست تو آشیانه دارد در حالی که در آفتاب قدم میزنی ، همیشه با تو نخواهد بود... این پاهای کوچکی کخ در کنارت می دود و با صدای مشتاقی که بدون وقفه و با هیجان هزاران سوال از تو میکند، تا ابد نیستند... این صورت های قابل اعتماد که به طرف تو توجه می کنند، یا بازوان کوچکی که بر کردن تو حلقه می شوند و لبان نرمی که بر روی گونه های تو فشار می آورند، دایمی نیستند... قلب خودت را بر ایشان ارزانی دار... روزهایشان را از شادی پر کن... در خوشی و شادمانی معصومانه شان شریک باش... چرا که طفولیت دو روزی بیش نیست و با چشم بر هم زدنی برای همیشه از دست خواهد رفت