معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

ماموریت با مامانی

1393/6/18 11:57
نویسنده : مامانی
508 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز قرار بود ما از طرف اداره به ماموریت 1 روزه سمت سرعین بریم که عشق کوچولو هم با مامانی اومد به ماموریت و  اردو . چشمکدردت به جونم که انقدر پشت سرت بدو بدو کردم که امروز هم پاهام درد میکنه خستهولی کلا هر جایی فرشته کوچولو باشه هرچقدر هم خسته بشم بازم بهم خوش می گذره بوسدیروز به خاله زهرا و خاله منیر (همکارای من)  خیلی زحمت دادیم .بوس صبح زود با چه مصیبتی از خواب بیدارت کردم شب قبلش عروسیم بودیم شما هم خسته بودی اصلا دوست نداشتی بیدار شی با کلی بوس و التماس بیدارت کردم باهم اومدیم اداره 1 نیمرو زدی به بدن و رفتیم که رفتیم .

پاستیل مامان مشغول ورق زندن مجله های روی میز اتاق مامان ، فقط فرصت نشد عکس زیادی ازت بگیرم . محبت

 

 

 

 

 

 

همراه های معین آیلین ، آیلین ، امیر عطا

مهتا جون

اینم النا کوچولو

و عشقققققققق و زندگی مامانی محبت

 

پسندها (1)

نظرات (3)

الهه مامان مبین
18 شهریور 93 12:41
ای جونممممممممممممممممممممممممممممممم خوشگل پسر خودم
مامانی
پاسخ
پيشنهادهاي ويــژه براي يه خريد لــذت بخــش...
18 شهریور 93 14:26
ســـــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامـــــــــــــــــ... دوســــت داريـــ "يکي از اين قالب هاي ميوه ها رو تو آشپزخونتون داشته باشي" ؟؟ مگـه نـه؟؟ از شما دعــوت مي کنم که از ايـــن محصــــول بسيار بي نظير و فوق العاده و ديگر محصولات ديدن کنيد از اين فرصت استفاده کنيد، به راحتي خريد کنيـــد و يک خريد لــذت بخــش را تجربه کنيد ... شما مي توانيد با خيالي آسوده توضيحات تمامي محصولات موجود را مشاهده و آگاهانه خریــد کنيد... ما 24 ساعته در دسترستان هستيم و تا پايان مراحل خريد در کنارتان مي مانيم در خــــانــــه سفـــارش دهــيـــــد ، در خـــــانـــه دريافــــت کنيـــد و در خـــانــه پرداخــــت کنيد... شــــــــــــــــاد و پيــــــــــــــــروز باشـــــــــــــــــيد.....
مامانی امیرعطا
22 شهریور 93 8:01
خاله قربونت بره برامون خیلی با تو بودن خوش گذشت ولی خودت و مامانت بیشتر اذیت شدید . به امید آنکه بازم باهم به گردش و تفریح بریم .
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون انشااله بازم با شما و امیر عطا