معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

اولین حمام با مامانی

1393/1/21 11:50
نویسنده : مامانی
802 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان بعد از یک سال و اندی برای اولین بار تنها بردمت حمام خجالتچشمک چسب شده بودی به من و ول کن نبودی . انقدر گریه کردی تا بالا آوردی . قربونت برم مگه حموم ترس داره .

معیییین

قربونت برم که وقتی می خوایی حرفی و با تاکید بگی انگشتت و اینطوری میگیری و حرف می زنی بازنده 

معیییین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان عرفان
22 فروردین 93 9:24
سلام عزیزم. یعنی پسرتو تابحال تنهایی حموم نکردی؟ واقعا اینقدر سخته؟ من دوست دارم از پس کارای عرفان خودم بر بیام.انشالله حموم دومادیش. ای حمومی ای حمومی اب حموم تازه کن
مامانی
پاسخ
نه اصلا نبرده بودم. زیاد هم سخت نبود ولی من می ترسیدم . ممنون
الهه مامان مبین
22 فروردین 93 16:21
ای نازنین خاله . الهی فدات بشم ... من ، مبینم رو دقیقا وقتی یک هفته اش بود با خودم تنهایی بردم حموم .( اعتماد به نفس رو داری ) عاشق آب بازیه . وقتی میره تو حموم دیگه بیرون آوردنش کار حضرت فیل دوستون دارم زیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . راستی یه راه خوب برای اینکه به حموم علاقه مند بشه : من لگنش رو پر از آب میکنم و توش رو پر میکنم اسباب بازی ... لیفش رو میدم دستش میکم نی نی ها رو بشور ... شاید کار ساز باشه
مامانی
پاسخ
اعتماد به نفس در حد .... چشم حتما امتحان می کنم ممنون از راهنمایی تون