معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

14 فروردین

1393/1/17 12:58
نویسنده : مامانی
707 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه بعد از اینکه از خواب بیدار شدی رفتیم خونه آناجون و بازم بابایی رفت اداره و من و شما مهمون خونه آناجون بودیم تا اینکه ظهر تصمیم گرفتیم بریم سمت مشگین شهر امام زاده سید سلیمان و حرکت کردیم و رفتیم خیلی حال و هوای خوبی داشت .لبخند عشق مامان اولین باری بود که میرفت 1جای زیارتی . پسر عسلی زیارت کرد و اومد پایین 1 خانم داشت نماز می خوند تا من چشم به هم بزنم مهر خانم و کش رفتی و دِدِدِ بدوووووووووووو تعجبتا من کفش بپوشم و شما رو بگیرم رفتی تا در خروجی هی برمیگشتی و پشت سر و نگاه می کردی و می خندیدیخندههر کس نماز بخونه باید مهر و تو دست نگه داره وگرنه پسر عسلی ... قهقهه الهی من دورت بگردم که همه لحظه های زندگی و برام شیرین کردی .قلب بعد از اینکه اومدیم داخل ماشین 1 نی نی کوچولو دیده بودی انقدر با این نی نی حرف زدی و خندیدی تا بالاخره اونم خندید .لبخند از ماشین پاهاتو میزاشتی رو دستگیره کناره در  و از شیشه می اومدی بغل من .بغل الهی قربون این پسمل شیطون برم من.

این روزها فقط تند و تند میگی بابایی بابایی تو عالم خودت 1 حرفهایی هم می زنی که خدا می دونه چی میگی .با انگشتهای کوچیکت این کار و هم می کنی نشان بازنده انگشت شصت و انگشت اشاره باهم بازمکنی و میگی dada daado بازنده

معییین

 

معییین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

الهه مامان مبین
18 فروردین 93 2:12
زیارت قبول عزیزم ... همیشه شاد باشید
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان عرفان
18 فروردین 93 9:13
اخی عزیزم زیارتت قبول با اون دل پاک و معصومت ما گناهکارا رو هم دعا میکردی خاله جونی. خلی گوزلی . عزیزم مم منتظر پسرمم. یعنی اونم به خوشگلی تو هست؟
مامانی
پاسخ
ممنون . حتما خاله جون خوشگلتر از من هم میشه انشااله
هیراد و عمه لیلاش
18 فروردین 93 16:34
مامانی
پاسخ
مامان عرفان
19 فروردین 93 15:18
http://ninipoosh2.blogfa.com سلام عزیزم به این وبلاگ سر بزن و نظرت رو بهم بگو.بنظر من قیمت لباساش خیلی به صرفه هست. اما باز به کمک شما نیاز دارم
نوید
20 فروردین 93 1:07
معین جون سلام. انشالله بری مشهد و کربلا و مکه. این معین ما خیلی گله. خیلی دوسش دارم.
مامانی
پاسخ
ممنون انشااله باهم دیگه
مامان امیرعطا
20 فروردین 93 9:46
زیارت قبول نازگل زیارت کربلا ، مکه انشالله همیشه به شادی و خوشی
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون . ما که همچنان منتظریم تا بیایین خونمون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
20 فروردین 93 19:38
عزیز دلم خصوصی
صبا
21 فروردین 93 19:04
زیارت قبول . عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان گلشيد
25 فروردین 93 12:10
عزيزم قربون اون شيطنتات زيارتت قبول باشه
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون