معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

چهارشنبه سوریت مبارک عشق مامان

1392/12/28 10:47
نویسنده : مامانی
958 بازدید
اشتراک گذاری

آخرین سه شنبه سال خورشیدی را با بر افروختن آتش
و پریدن از روی آن به استقبال نوروز می رویم
سرخی تو از من، زردی من از تو
جشن باستانی چهارشنبه سوری مبارک

 

 امسال اولین باری بود که عشق کوچولوم از روی آتیش پرید . تشویقخیلی هم ذوق کرده بود . اول فکر کردیم شاید از صدای ترقه بترسی ولی شیر پسر من اصلا از هیچی نترسید .هورا انقدر با تعجب به آتیش نگاه می کردی  هوا خیلی سرد بود زودی بردمت خونه . 2 بار از روی آتیش پریدیم  1 بار رفتیم در خونه مادر با عموها آتیش بازی کردیم 1 بار رفتیم در خونه باباجون بعد از اینکه دایی شهرام اومد آتیش بازی کردیم . کلا خیلی خوش گذشت . هورا

پسر طلا منتظر تا بابایی بیاد آماده شیم بری برای آیش بازی

معیییین

 

 معیییین

 

تا بابایی بیاد حوصله شما سر رفت 1 ساعت خوابیدی

معییین

 

معیییین

 

معیییین

 

معیییین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان گلشيد
28 اسفند 92 11:03
آرزو دارم نوروزي كه در پيش رو داري آغاز روزهايي باشد كه تو آروز داري
مامانی
پاسخ
سمیه
28 اسفند 92 16:05
بهار ثانیه ثانیه می آید …. و اما اینجا کسی هست که به اندازه تمام شکوفه های بهاری برایتان آرزوهای خوب دارد …. سال نو مبارک
مامانی
پاسخ
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 فروردین 93 6:39
زلال ترین شبنــم شــادی را همیشه بر لبانت آرزو دارم نه برای امروزت بلکه برای فردای هر روزت عیدت مبارک . .
الهه مامان مبین
3 فروردین 93 3:12
سال نو مبارک دوست عزیزم میبوسمتون عزیزای من
مامی پوریا
7 فروردین 93 12:57
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**