معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

واااااااااااااای پسرکم

1392/9/27 9:12
نویسنده : مامانی
466 بازدید
اشتراک گذاری

آخ جان گل پسر من روزی که 9 ماه و 2 روزه بود کجا داره بازی میکنه خدا به من رحم کنه چطوری می خوام کنترلت کنم .سوال از اداره اومدم داشتی خودتو جلوی مبل می کشتی که بری بالا باباجونی کمک کرد رفتی بالای مبل اونجا رفتن مهم نیست بعدش مهم تره که چیکار کردی قهقههقهقهه

تا من دوربین و بیارم شما 1 مرحله انجام داده بودی

معییییین

 

معییییین

 

معیییین

 

معیییین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مثل هیچکس
27 آذر 92 10:48
ای جونم ببین چه ذوقی میکنه موفق شده خدا به دادت برسه مامانی از این به بعد کارت خیلی سخت میشه کی میخواد این وروجک رو کنترل کنه
مامانی
پاسخ
از الان هیچ جا بند نمیشه واقعا خدا به دادم برسه
مامان هلنا
27 آذر 92 13:54
عزیزم. یعنیا من عاشق اینجور شیطونیام.
مامانی
پاسخ
بله خاله جون جای برای بازی کم آوردم رفتم بالا عسلی
زهره مامان بارسین
29 آذر 92 22:58
آفرین به این همه تلاشت معین کوچولو خاله بگردتت
مامانی
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی