معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه سن داره

معین عشق مامان و بابا

آخرین روزهای 9 ماهگی

1392/10/21 14:17
نویسنده : مامانی
554 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی من.بغلقربونت برم من میخوام یکم از این روزهای آخر 9 ماهگی بگم که چقدرررررررررر نق می زنی تا چیزی رو که می خوای ازت بگیرم داد می زنی از صدا خودت خوشت می یاد با آهنگ های کودکانه شروع می کنی تو عالم خودت به خودن . تقریبا 2 ماهه که هر چند ساعت یک بار باید سی دی آهنگ کودکانه که المان داده بود بزاریم تا نگاه و کنی و از جلوی تلویزیون تکون نخوری .موقع غذا خوردن اگه همراه با اون آهنگ ها باشه خیلی خیلی راحتر می خوری . قربونت برم من که محو تماشا می شی متوجه نمیشی داری غذا می خوری . تا می گم معین آهو بگذاریم برمیگردی به تلویزیون نگاه می کنی قربون این پسر باهوشم .  تا میرم تو آشپزخونه با نق زدن راه میوفتی ماماماما میگی میچسبی به من و بهم آویزون میشی و نمیزاری هیچکاری بکنم الهی من فدای این پسر مهربونم ماچیاد گرفتی با زبونت بازی می کنی و صدا در میاری آب دهن می دی بیرون با صدا جانوآآآآ من قوربان . قلب دیگه خیلی قشنگ دست دسی می کنی و بای بای می کنی . بای بای تا در اتاق خواب ما باز میشه با سرعت برق و باد میری سمت تخت خواب 1 2 3 رفتی بالای تخت به سمت وسایلی که گذاشتم رو تخت . از اونجام با ساعت تو دیوار اتاق خواب اشاره ای صحبت می کنی . فعلا خودت نمی تونی بیای پایین ولی از مبل راحتی بالا میری پایین میای دردت به جونم فرشته کوچولو . فرشتهاینم بگم این روزا سیلی زدن و یاد گرفتی قشنگ شالاپ میزنی رو صورت . تو روروئکت نمیشینی از لبه کناری میای بالا خودت و با رورونک حول میدی جلو تشویقهمچنان عاشق توووپی . وقتی بابا رضا سرفه میکنه انقدر از ته دل میخندی بابا میگه وقتی پیر شدم اگه سرفه کنم دیگه نمیخندی بدت میاد ولی من میگم پسر من با معرفته خندهاز جاروبرقی و ماشین لباسشویی  میترسی.نگرانعاشق اون لحظه ای ام که وقتی مخلوط کن روشن میشه میچسبی به من گردنمو بغل می کنی یواش برمیگری به مخلوط کن نگاه میکنی . کسی بخواد نماز بخونه بیچارش میکنی منتظر میشینی تا مهر و ورداری و فرار کنی دیگه چیزی یادم نیست که بگم.

اینجا بابارضا داره نماز میخونه شما منتظر نشستی مهر و برداری

معیییین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مثل هیچکس
22 دی 92 11:54
ای جونم چه با دقتی کمین کرده
مامانی
پاسخ
بله خاله جون منتظر نشستم
مامان طاها
23 دی 92 11:17
ای جونم هزار الله و اکبر هزار ماشالله . چقدر شیرینه این پسر. کاش اینجا بودی تا میخوردمت.
مامانی
پاسخ
مامان طاها
23 دی 92 11:20
عاشق عکس پست ثابت وبلاگتون شدم همون که با لباس هندونه ایه. خیلی شیرین و با مزس. خدا نگهدارش باشه.
مامانی
پاسخ
ممنون از لطفتون
مامی پوریا
23 دی 92 16:21
ماشالله چه پسر نازی.خدا حفظش کنه... به وبلاک پسرکوچولوی منم سر بزنید لینکتون کردم دوست داشتین منو لینک کنید
مامانی
پاسخ
ممنون از لطفتون نسبت به معین . با افتخار من هم لینک کردم