معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

مراسم بنیتا خوشگل

1394/10/13 12:50
نویسنده : مامانی
756 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه 4 دی ماه مراسم بنیتا دختر بی همتابود . الهی دورت بگردم که اون روز تاشما از خواب بیدار بشی من رفتم بیرون و اومدنم به خونه طول کشید و شما از خواب بیدار شده بودی و از بابا رضا نون گرفته بودی برای خوردن مامان فدات بشه . ظهر رفتی پیش آنا جون و تا ساعت 3 با اونا بودی و بعدش پیش بابا رضا اومدی و خوابیدی تا من بیام خونه و باهم بریم تالار ساعت 7 با شما رفتیم تالار و بقیه ماجرا که خیلی خوش به حال شما شد و با همه بچه ها بازی کردی و البته که شام هم نخوردی تا ساعت 12 شب که برگردیم خونه . خیلی خوش گذشت .

انشاله بنیتا جون زیر سایه پدر و مادر دختر بزرگی بشه و افتخاری برای همه خانوادمون 

تنها عکسی که تونستم از شما بگیرم 

اینم عکس پدر و دختری آخر مراسم 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامانی امیرعطا
16 دی 94 13:59
سلام ، دختر خانم گلتون را خداحفظش کنه ، خانمی عمه بودن خیلی باحال ولی دیگه قرار نیست به دکتر معین ما کمرنگ بشی از وقتی دختر بی همتاتون اومده وبلاگ دکتر عزیزمون یه نمه کم رنگ شده تکرار نشه وگرنه دخترتون دستتون میمونه حتما به دکتر معین جون میگم بزار ان شاءالله بزرگ بشه ( البته اگه معین جون پسند کرد ) !!!
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم قربونت برم . چشم خاله جونی دیگه تکرار نمیشه ببخشید. خودم احساس شرمندگی کردم
ساحل
4 بهمن 94 16:19
اگه چشاش رنگی نبود پسرت خوشگل بوداااا