معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

روزهای 33 ماهگی

1394/10/13 11:04
نویسنده : مامانی
591 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه زندگی من . مامان شرمنده شرمنده از روی گل شماست خجالت عشقم تو این مدت خیلی سرم شلوغ بود و نشده زیاد از شما عکس بگیرم آرامالبته اینم بگم که ماشااله انقدر وروجک شدی که دیگه نمیزاری از شما عکس بگیرم . ماشااله روز به روز حرف زدنت کامل تر میشه و راه تر میتونی منظورت و برسونی تشویق به کارتون خیلی خیلی علاقه پیدا کردی سعی میکنیم کمتر تام و جری نگاه کنی و کارهاشون و تکرار کنی . بیشتر باباسی یا همون باب اسفنجی می بینی ، سنقاب یا همون سنجاب ، ببیی یا همون گوسفند زبل ، صورتی همون پلنگ صورتی کارتون های مورد علاقه شماست . البته کل سی دی هایی که داری و حفظ کردی و قبل از انجام اتفاقات کارتون شما برامون پیش گویی می کنی محبت آناجون و بابا جون عشق های واقعیت شدن بیشتر دوست داری تمام طول روز خونه آنا جون باشی و آزاد آزاد به کارهات برسی محبت  وقتی خونه با بابا رضا مسا میدی همون مسابقه بوس دیگه انتخاب لباس برای پوشیدن و بیرون رفتن به عهده خود شماست اگه 1 لباسی و دوست نداشته باشی امکان نداره بپوشی چشمک هنوز هم با شیشه شیر به شیر خوردن ادامه میدی و با لیوان دوست نداری بخوری و شیر عسل و بیشتر از شیر خالی دوست داریزیبا عاشقتم اون زمانهایی هستم که می خوابی و منم بالا سرت میشینم و نگاهت میکنم . دیگه به هیچ وجه راضی نمیشی رو پای من بخوابی مرد مستقل شدی و خودت به تنهایی می خوابی . دلم خیلی برای اون روزهایی که روی پا می خوابیدی تنگ شده و شما هم رضایت نمیدی که یک بار هم تکرار کنیم غمگین هنوز هم به خرید هر هفته ای ماشین ادامه میدیم و به قول شما جازه می خریممحبت خدارو شکر با بنیتا رابطه خوبی داریمحبتمحبت هنوز هم عشق گوشی و تبلت داری.  نمک تو خونمون نقش شن و برای شما بازی می کنه و روی ماشین هات همیشه نمکی هست چشمک 

دلم برای زمانی که هر روز از شما عکس میگرفتم تنگ شده دیگه نمیشه زیاد ازت عکس گرفت شاکی

 

پسندها (1)

نظرات (0)