معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

اولین دوری 2 شبه من از عشقم

1394/7/20 13:37
نویسنده : مامانی
659 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم. روز دوشنبه 13 مهر ماه باید میرفتم تهران برای ماموریت تا آخرین لحظه سعی کردم که کنسل کنم ولی نشد . دوشنبه و سه شنبه شب تهران بودیم و شما پیش مامان مهربون که تمام زحمتهامون و میکشه بودی. خیلی دلم برات تنگ شده بود اون 2 شب و اصلا نتونستم بخوابم . پسر دیگه مرد شده و پیش آناجون (که جدیدابازم به مامان زهرا میگی آنا) خوب مونده بود . فکر میکری من اداره موندم و شب دوم ساعت 1 نصف شب گفتی بری ادارای مامان و بابا سعید زحمت کشیده و شما رو آورده گفتی آقا دَم بست مامان اِدالا موند (یعنی آقا درو بسته مامان اداره مونده) . الهی دورت بگردم . 

1 شب قبل از اینکه برم تهران .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)