معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

مامانی زهرا و کمر درد

1393/6/10 11:21
نویسنده : مامانی
1,143 بازدید
اشتراک گذاری

از پنج شنبه شب مامانی زهرا و باباجونی رفتن سمت ارومیه و تبریز تا هم 1 هوایی عوض کنن و هم اینکه مامانی شنبه صبح بره تبریز دکتر برای کمر دردش . خدا همه مریض ها رو شفا بده مامانی مهربون مارو هم شفا بده بیچاره خیلی اذیت میشه . نه اجازه میده شما رو ببرم مهد کودک نه اینکه من خودم راضی میشم با این کمر درد زحمت نگه داشتن شما رو هم بکشه ولی تا امروز نتونستم مامانی و راضی کنم .

مامان و بابا اگه مسافرت نصف روز هم برن برای نوه یکی یدونشون کلی وسایل می خرن دستشون درد نکنه و خوش به حال شما که نوه یکی یدونه شدی .

پنج شنبه شب بعد از شام اومدیم خونمون شما خوابت می یومد ولی دوست داشتی بازی کنی ببین با چه وضعیتی داری بازی می کنی  سوال

عاشق این عکساتم

 

این جا هم دیگه کامل رفتی زیر پتو که لالا کنی بوس

اینم کادوی ارومیه و تبریز دستشون درد نکنه البته برای من و بابایی هم جدا کادو آوردن .

این لاکی خیلی جالبه آواز میخونه و تخم میزاره

این ماشین ها و توپ روهم چند وقت پیش برات خریده بودن که یادم رفته بود عکسش و بزارم . هواپیما و 1 ماشین دیگه هم بابارضا خریده بود که ماشین داغون شد و عکس نداره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نی نی عکس
10 شهریور 93 16:09
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/
مامانی
11 شهریور 93 12:07
خاله جون قربونت بره یه روزی میام خودتو با پتوت می دزدم نگو که نگفتی .
مامانی
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی این پتو رو بیشتر از مامانم دوست دارم
مامان بردیا اریایی
12 شهریور 93 9:07
ای جونم تو از بردیای من 1ماه کوچیکتری اونم مثل تو شیطون و بانمکه اگه دوست داشتی بیا ببینش ایشالله مامان بزرگت هم به زودی زود خوب میشه نوه یکی یدونه واسش با دل کوچیکت دعاش کن
مامانی
پاسخ
حتما . ممنون
♥پرنیان♥مامان متین
15 شهریور 93 17:37
ماشالا معین جونی شیطونک چه بزرگ شده
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون