معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه سن داره

معین عشق مامان و بابا

مروارید ششم مبارک

1392/11/16 9:47
نویسنده : مامانی
647 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه یعنی تو 10 ماه 20 روزگیت دیدم 1 مروارید خوشگل دیگه اضافه شده به مرواریدات مبارک باشه گل پسرم دندون سمت راست جلویی

 

عکس چند ماه پیش

معیییین

 

خدایا تو میدانی آنچه را که من نمیدانم

در دانستن تو آرامشیست و در ندانستن من تلاطمها

تو خود با آرامشت تلاطمم را آرام ساز . . .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پریسا نجفی
16 بهمن 92 9:48
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
زهره مامان بارسین
18 بهمن 92 11:56
ای من جیگر این کوشمولو رو بخوووووووووووووووووورم . اخ اگه پیشت بودم گاز گازت می کردم .
مامان گلشيد
19 بهمن 92 11:36
مرواريد جديد مبارك باشه
سمیه مامان آبتین
19 بهمن 92 14:43
سلام به مامانی گل و گل پسر خوشگلش ماشاله هزار ماشاله چه پسر خوشگلی دارید خدا بهتون ببخشدش مامانی رنگ چشماش به کی رفته؟تو دوره باراری چی زیاد خوردید که گل پسری اینقد ناز و خوشگل شده؟
مامی پوریا
21 بهمن 92 15:23
مبارک باشه عزیزم
ماجون
23 اسفند 92 21:15
شیطون کوچلو تولدت مبارک
مامانی
پاسخ