معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

آهنگ مامان

1392/7/1 8:52
نویسنده : مامانی
429 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا بین زمزمه های پسرم آهنگ ماما  رو می تونم تشخیص بدم . وقتی گریه می کنی تا به امروز 2 بار شنیدم که گفتی

آی ماما 

وقتی تو راه برگشت از تهران بودیم اولین بار شنیدم .

totalgifs.com barrinhas gif gif barra_musica.gif

معیییین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مثل هیچکس
31 شهریور 92 16:19
قالب نومبارک چرا باید ناراحت بشم خیلیم خوشحال شدم


ممنون خاله جون
مثل هیچکس
1 مهر 92 9:06
خاله جون مامان من متولدوبزرگ شده اصفهان ولی الان ساکن ایلام خودم هم ایلام به دنیا اومدم .کاش شما هم بگید کجایی هستید شاید گفتید ولی من حضور ذهن ندارم .
مامان ترلان
1 مهر 92 9:56
ممنون که به ما سر زدین منم شما رو لینک کردم


ممنون
☂ marjan ☂
1 مهر 92 17:45
خصوصی عزیزم


ممنون