معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

معین خواب آلو

1392/6/23 10:36
نویسنده : مامانی
658 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس هارو  صبح زود وقتی مامانی میرفت اداره گرفته شما هم داری می ری خونه آناجون هنوز خواب آلو بودی ساعت 7:45 صبح روز چهارشنبه 20/6/92 عشقم دلم برات می سوزه صبح زود بیدار میشی البته من بیدارت نمی کنم خودت بیدار می شی .

معییین

 

معییین

 

معییین

 

معییین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مثل هیچکس
27 شهریور 92 1:49
اخه بمیرم براش طفلکی انگار بازم خوابش میاد ولی عیبی نداره گلم مامان برای رفاه بیشتر تو میره سرکار بزرگ که شدی بیشتر درک میکنی من عاشق عکس یکی مونده به اخر این پستم خیلی دوست داشتنی شده خدا حفظش کنه .


ممنون عزیزم .خدا پسره شمارم حفظ کنه . ولی دلم برای معین می سوزه وقتی صبح به این زودی بیدار میشه