معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

پایان 27 ماهگی و ورود به 28 ماهگی

1394/3/23 13:51
نویسنده : مامانی
566 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک ناز و دوست داشتنی من 

78.gif73.gif

ماهگیت مبارک باد

 

این روزها به زیبا ترین وجه ممـــــکن ، حرف می زنی جوانه ی گندم من ؛

کلمات را پشت سر هم می گویی ؛
کلماتی پُر از بدعت و تازگی ...
انقدر تازه که بیش از نیمشان را ، اول بارست که می شنوم .
جمله هم می گویی ؛
جملاتی سه یا چهار کلمه ای ...
برای وصف زیبایی جمله گفتنت ، کلمه ای پپدا نکردم که لایق باشد ، که عطشم را بخواباند !
همین قدر بدان ، تو که حرف می زنی ؛
دیوانگی در من دست و پا می زند ...
 
عشق لایزالم ؛
حتــــم دارم روزی که این نوشته ها را می خوانی ؛
لبخند ملیحی بر لبانت نقش بسته ...
لبخندی از سر شوق ، از خاطرات خوش کودکی .
لبخندی از روزهای اول جمله گفتنت ...
که برایت باور نکردنی ست این گونه بودنت را ، این گونه کوچک و تازه کار بودنت را !
 
عزیز بی همتای من ؛
فردا ، تو می خوانی و تصور می کنی و لبخند می زنی ،
امروز ، من می نویسم و تصور می کنم و لبخند می زنم ...
 
تو برای دیروزت ، برای تمام کوچک بودن و شیرینی ات ،
من برای فردایت ، برای تماااااام مرد بودن و منش و بزرگ بودنت ...
 
چقـــــدر دوستت دارم ؛
چقدر بی اندازه ، چقدر بی تاااااا .
 
 
معین ؛
 
من خدا را به بهترین نام هایش قسم دادم ؛
برای خوشبختی تو ...
 
خوب باش مادر ...

پسندها (1)

نظرات (2)

الهه مامان مبین
10 تیر 94 17:33
ماهگرد پسر خوشگلم مبارک قربون شیرین زبونیات جونت همیشه سلامت باشه عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممم این گلا هم برای دوست مهربون و ماهممممممممممم
مامانی
پاسخ
فدای شما عزیز . گل پسرتو ببوس
مامان مرسانا
22 تیر 94 13:06
ورودت به 28 ماهگی مبارک فرشته نازم ایشالا زیر سایه بابا ومامان گلت بزرگ بشیو عاقبت به خیر
مامانی
پاسخ
قربون خاله جون مهربون