معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

متفرقه های 22 ماهگی

1393/11/21 11:52
نویسنده : مامانی
490 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان ، همه زندگی مامان . درد و بلات به جونم . این روزها انقدر شیطووووووووووووووووووووووون شدی که همه کارهات خاطره انگیزه . 2 هفته بود که بابا رضا ،من و شما  شدید سرما خورده بودیم . البته اول بابایی مریض شد و بعد من و شما  1 هفته نتونستم اداره بیام با شما گل پسری خونه بودم . بعد از اینکه 3 بار دکتر رفتیم بلاخره خوب شدیم . البته خدا رو شکر سرماخوردگی شما خیلی خفیف بود .

1 هنرمندی دیگه از مامانی مهربون ، 1 بافت خوشگله دیگه دستش درد نکنه که همیشه شرمندشیم .

 

9 بهمن روز پنجشنبه مراسم محمد کوچولو بود ، اینجا داری نانای نای می کنی

داری با عمه جون صحبت می کنی دردت به جونم شیرین زبونم . داری اسم کیان و تکرار می کنی البته میگی keyen

روز شنبه 11 بهمن ماه خانواده عمه جون مهمون  ما بودن . با کیان کلی بازی کردی

حمیدرضا جون البته آقای دکتر ، پسرعمه بزرگ شما هم خونمون بود.  اون شب کلی شیطونی کردی و خوش گذروندی این آخر شبه موهات ببین چه شکلی شده  چشمک

اینم کیان جون

قربون قد و بالات برم که دیگه خودت برای خودت آب میریزی .

اینم آخرین سبک لباس پوشیدنه بلوز بافت با شلوارک . هرکاری می کنم توخونه دوست نداری شلوار بپوشی .قه قهه

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

محمد
21 بهمن 93 13:16
سلام با وسایل جدید آماده سازی کیک و دسر بروزم. به ماهم سر بزن.
الهه مامان مبین
21 بهمن 93 17:41
عزیز دلم قربونت برم . چه خوشگل نانای میکنه نازی ... همیشه خوش باشی عسلممممممممممممممممممممممم
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون