معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

پایان 17 ماهگی ورود به 18 ماهگی

1393/5/26 10:34
نویسنده : مامانی
251 بازدید
اشتراک گذاری

 

ماهگیت مبارک عشق من

 

 

 

پســـــــرم، همه چیزم؛

متنی رو خوندم چند روز پیش، نوشته بود:
عشق پسر به مادرش، بزرگترین عشق دنیاست...

شنیدی میگن عشق مادر و پسری، پدر و دختری؟ من هم شنیدم!
اما تازه الانِ که می فهمم چی میگه و تو با عشق ت من رو تا کجاهای این عالم بردی...

 

وقتی که می خوای بری بیرون و می بوسیم و میگم، دوست دارم.
وقتی دست تکون میدی و تا لحظه ی آخر که در و ببندم چشمت خیره س به چشمام.

و منم که از باریکه ی در نگاه آخر رو می کنم و در رو می بندم که تو بری...


وقتی هر کار جدیدت رو باید به من هم نشون بدی.
صدام بزنی و بقیه رو منتظر بذاری و صبر کنی تا من هم بیام.

و بعد با نگاهت، دنبال تحسین منی...


وقتی میگی، "مامانی".
میگی مامانی و دل من میره تا ناکجا آباد...

تصور می کنم بزرگسالی ت رو، وقتی که هنوز میگی، مامانی .
و من باید مدام اسپند دود کنم برات، که مبادا چشم ت بزنم، که تو بی نظیر ترینی در نظرم.


وقتی، وقتی، وقتی که هربار به تو نگاه می کنم، تویی که به من جان بخشیدی.

 

. در فراسوی مرزهای تن ت، دوستت دارم.

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

الهه مامان مبین
26 مرداد 93 17:48
ماهگردت مبارک عزیز دلمممممممممممممممممممممنون خاله جون
هستی
27 مرداد 93 13:11
سلام وب خیلی خوبی داری به منم سر بزن و نظر بده
صبا
27 مرداد 93 16:34
ابجی جون این معین ما خیلی خوشگله
مامانی
پاسخ
با چشمهای خوشگلت می بینی صبا جون