معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

عکسهای جا مانده سال 95

1396/7/26 12:49
نویسنده : مامانی
647 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمر و زندگی من. پسر عزیزتر از جانم . مامان قربون شیرین کاری و شیرین زبونیات

تو یه پست همه خاطرات و عکسهای از آذر ماهه تا اسفند ماه سال 95 و برات میزام .

از آذر ماه سال یکم برامون سختر شد و با مریضی زندایی و عمل سختی که داشت و رفتن آناجون به تهران روزهای من و شما هم سختر شد و بازهم تنها موندن شما و من شروع شد .

البته این دفعه یکم باباجون به دادمون رسید و کمکون کرد . شما بیشتر صبح ها با باباجون می موندی یا اینکه با هاش میرفتی مغازه .

دی ماه  یک هفته ای من و شما باهم رفتیم تهران که پیش بنیتا باشیم .

 

یک شب خوب سه نفری تو شهر بازی

 

مثل هر سال کادو شب یلدا از طرف آنا جونی برای دو تا فسقلی ها

شب یلدا خونه مادر جون

تولد یهویی به درخواست آقا معین و اجرای آنا جون

وقتی پسر آقای مهندس فاز مهندسی میزنه به سرش

یک شب خوب به دعوت اداره بابا

18 آبان اولین تولد دردانه عمه که فرداش راهی تهران شد . عاشق عمه دون گفتن هات هستم

 

وقتی تو پرواز تنها همراهت پسرت باشه و تا به مقصد برسی گردنت و محکم بغل کنه و ول نکنه بهترین پرواز همه عمرت میشه. اولین پرواز عشقم بود اولش کلی خوشت اومد بعدش نمیدونم چرا محکم بغلم کردی.

 

تهران دو تا فسقلی ساعت 3 نصف شب . بنیتا مامانش و میخواست و شما سرگرمش کرده بودی

وقتی صبح تا ظهر مغازه بابا جون بودی

 

جشنواره آدم برفی و یه روز فوق العاده برای شما

 

پسندها (1)

نظرات (1)

یگانه جون
26 مهر 96 15:53
ای جانم...نازی...اقا معین خوشگل....خدا حفظش کنه