معین بهونه زندگیممعین بهونه زندگیم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

معین عشق مامان و بابا

آبان ماه دوست داشتنی

1395/11/18 13:54
نویسنده : مامانی
225 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق و زندگی مامان . انقدر بهت گفتم عشق مامان یاد گرفتی شما هم به من میگی عشقمی مامان. الهی فدای شیرین زبونیات بشم که انقدر قشنگ صحبت میکنی نمیتونم بنویسم برات .

آبان ماه دوست داشتی تولد بابا جون هست و از پارسال بنیتا جونم اضاف شده و شده تولد 2 نفر. 

روز تولد بنیتا 18 آبان ماه باباجون و انا جونی راهی کربلا شدن و ما باز تنها موندیم و با کلی مسئولیت . ولی خیلی برام حس خوبی داشت که دو تاعزیزامون و راهی بهترین سفر کردیم .

روز تولد باباجون 20 آبان تو کربلا بودن و فکر میکنم بهترین تولد برای بابایی بود . 

یک هفته معین و مامانی موندن با کلی سختی از بابت نگهداری شما گل پسر چند روزی و مرخصی گرفتم و باهم دوتایی موندیم ولی چند روز هم زحمت دادیم به دوستان . دستشون درد نکنه . 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی
28 فروردین 96 10:41
سلام عزیزم زیارتشان مقبول درگاه حق ، انشالله قسمت بشه با معین جونم یه بار دیگه برند کربلا . معین جون خوشگل این کم لطفی مامانی قابل قبول نیست چرا روزی یه ساعت واسه وبلاگ تو خوشگل وقت نمیزاره انشالله بزرگ شدی گلایه بکن ازش اخه خداراشکر هر روز از روز دیگه بزرگتر و خوش زبونترمیشی حیف نیست ؟!! مامانی را از طرف تو یه تنیه میکنم دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم عزیز خاله
مامانی
پاسخ
ممنون خاله عزیز و مهربون. شما راست میگی خیلی تنبل شدم خسته